Van KLIA naar KL

• Trooper

Ik heb evt nathasha@tm.net.my dat is e-mail van zijn dochter .

Als je hem ziet doe hem maar de groeten van ons.Wij waren er toen bij hem thuis met zijn broer.

Groetjes

• Jeffrey

Ik zal de groeten uit NL overbrengen. Kun je ook een prijsindicatie geven wat hij zowat vraagt of moet je vooraf met hem onderhandelen ??

• Trooper

We hebben als het goed is 20 ringit per uur betaald.Hij vroeg dat en we hebben betaald en verder niet afgedongen,omdat hij gelijk een goede rit prijs gaf van ons hotel naar KLCC en na afloop hebben we hem meer gegeven en gelijk de afspraak gemaakt voor de Batu Caves en hebben in die tijd bij hem thuis wat gedronken wat hij niet wilde rekenen,maar hem het wel hebben betaald, als dank voor zijn gastvrijheid.Voor naar het vliegveld hebben we minder betaald dan de KLIA Express,of gelijk,ik weet het niet meer zo.Staat wel in een eerder berichtje van mij als het goed is.Ik denk wel dat als je onderhandelt,dat dat mogelijk moet zijn.Wij hebben dat niet gedaan,want waar vindt je iemand die fatsoenlijk is en goed engels spreekt voor die 20 ringit per uur(ong 5 euro?).

Wij zaten er met een congres dat de halve stad was afgesloten en hij wist precies hoe hij alle files kon ontwijken.

Stuur een e-mail en vraag het gewoon war zijn beste prijs is.

Groetjes

• sarianne

Vorige maand hebben wij een aantal keer heen en weer gereisd tussen KLIA en KL. We zijn zowel met de taxi als met de express geweest. De express is sneller en, iets dat toch ook belangrijk is, het is veiliger. Zeker tijdens Hari Raya zat ik liever in de express dan op de snelweg met een taxi. Sjouwen met koffers hoeft ook niet, want er werken daar nu ook mensen die de koffers voor je dragen (al blijf ik het fijner vinden om zelf mijn koffer te dragen).

Als je met een taxi gaat let dan goed er op dat je niet te veel betaald. Wij hoorden een taxichauffeur 150 RM vragen aan toeristen!

Toen wij met de taxi naar KLIA gingen waren we 70RM kwijt. Dat is een prima bedrag. hij had wel de meter aangezet en daar stond 30RM op.

• Dominique

Wat een goede verhalen over tony de taxichaffeur. Ik vlieg over een aantal weken naar kuala lumpur. Zou ik m misschien kunnen mailen of bellen voor het vervoer naar de stad? Mocht het kunnen, heeft iemand zn email adres?sarianne schreef:

>

> Vorige maand hebben wij een aantal keer heen en weer gereisd

> tussen KLIA en KL. We zijn zowel met de taxi als met de

> express geweest. De express is sneller en, iets dat toch ook

> belangrijk is, het is veiliger. Zeker tijdens Hari Raya zat

> ik liever in de express dan op de snelweg met een taxi.

> Sjouwen met koffers hoeft ook niet, want er werken daar nu

> ook mensen die de koffers voor je dragen (al blijf ik het

> fijner vinden om zelf mijn koffer te dragen).

> Als je met een taxi gaat let dan goed er op dat je niet te

> veel betaald. Wij hoorden een taxichauffeur 150 RM vragen aan

> toeristen!

> Toen wij met de taxi naar KLIA gingen waren we 70RM kwijt.

> Dat is een prima bedrag. hij had wel de meter aangezet en

> daar stond 30RM op.

• Dominique

Hi,

ik vertrek zater naar kl en ik zou graag met Tony willen rijden. er is mij alleeniets niet duidelijk. Vraagt tony nou 70 rgt voor de rit van vliegveld naar hotel of vraag ie 20 rgt per uur??

Groet do