Mount Kinabalu beklimmen

  • Sebastian (PJ)

    Gelukkig hebben Ilya en Saar me gevraagd om ze te ontmoeten in CoffeeBean Low Yat Plaza KL en niet boven op mount kinabalu.

    Ilya, hebt je alle updates al over Visit Malaysia 2007 al op je site? Ik zal dagen eens kijken, hebt je iets gemist.. ik zal 't laten weten. :D

  • mey lu

    Anonymous

    Nou allemaal erg bedankt voor jullie reacties. Het wordt er overigens niet makkelijker op. De jongste gaat in elk geval niet daar ben ik al uit. Zij is ook nog eens verstandelijk gehandicapt en wij behandelen haar zo veel mogelijk in de trant van “eerst proberen en dan pas roepen dat je het niet kan”maar dit lijkt me toch een stapje te ver. Die van 15 is een enorme bikkel die zeer sportief is, iedere dag 15 km. heen en terug naar school fietst en 3 keer in de week hockeyd. Zij heeft gewoon een goede conditie en heeft ook behoorlijk doorzettingsvermogen.dus die moet dat volgens mij wel kunnen. Samen met haar vader zijn ze zeer avontuurlijk ingesteld en zij houden wel van een beetje afzien.

    NOgmaals heel erg bedankt voor jullie reactie.

    groeten Elma

    beste elma,

    Ik zag je vraag en bijbehorende antwoorden, wij vader , twee dochters ( 15 en 14) en ik. Willen deze zomervakantie ook de Mount Kinabulu proberen. Hebben jullie het al gedaan? Vader en jongste dochter lopen heel makkelijk, oudste ook wel en ik ben vrees ik meestal de laatste zowel met stijgen als dalen. Ben benieuwd naar je ervaring.

    vriendelijke groet, Meylu