Ab als ik het goed begrijp van de website dan is dat resort ook bij de mall? Ik heb het niet gezien maar het is er zo groots opgezet dat het maar zo zou kunnen. Het hele park is in een oude mijn die opgekocht is en omgetoverd tot de mall met hotel en parken. Ik hoop dat je op loopafstand zit van oa het zwembad en de mall maar de Maleisiers hebben overal over nagedacht en dan is er vast een roltrap of shuttlebus ofzo. Voor de kids is dit echt iets wat ze in Europa niet kunnen meemaken, ik zou niet weten waar in ieder geval. Kijk wel een beetje uit met de attrakties want ze zijn niet zo veilig als in Europa. In Azie moet je altijd een beetje zelf op je veiligheid letten.
Neem in het waterpark een e-cash armbandje zodat je eten drinken kunt kopen of een grote zwemband kunt huren. Voor sommige atrakties moet je wel betalen maar dat zijn de luxe dingen. Neem ook een kluisje en stop daar je camera etc in want je wordt nat! Neem goedkope slippers mee want die doe je steeds uit bij de zwembaden Iedere keer dat je je kluisje wilt openen moet je opnieuw betalen, dan weet je dat vast. Douchen/toilet kan een ramp zijn als het erg druk is, dat is het enigste minpunt aan het waterpark. De Dierentuin is ook leuk maar die 2 tijgers vind ik wel zielig daar in die kooi.
Veel plezier in ieder geval! En mocht je echt Maleisisch/indoneesisch willen eten voor heel weinig loop dan de mall uit en kijk naar de foodcourts eromheen. Maar ik zou lekker in de mall blijven eten…bij Chicken nog wat bv, heerlijk kiprestaurant en neem dan gelijk het menu voor 3-4 personen dan krijg je een hele waslijst gerechten…je kunt ook per stuk bestellen maar dat is duurder.
Neem ook een kijkje in die winkel met gedroogd fruit, je mag er gratis proeven en bijna alles is heerlijk. Waar deze winkel en dat Chicken restaurant zitten weet ik niet meer precies, bij de ijsbaan en dan 3e of 4e verdieping , het gangpad inlopen in de richting van de pretparken…Nou ja zie maar, er is genoeg keus overal.
veel plezier