weersverwachting Maleisie

• annie

Hallo,

Als ik op de weersverwachting kijk van Maleisie voor de komende 2 weken zie ik in Kuala Lumpur, Kuantan, Lang Tengah , etc. veelal bewolking en onweer. Ik ga er begin september zelf naar toe. Wie kan me vertellen wat ik kan verwachten ?

Alvast bedankt !

• Martijn

annie Schreef:

——————————————————-

> Hallo,

> Als ik op de weersverwachting kijk van Maleisie voor de komende 2 weken zie ik in Kuala Lumpur, Kuantan, Lang Tengah , etc. veelal bewolking en

> onweer. Ik ga er begin september zelf naar toe. Wie kan me vertellen wat ik kan verwachten ? Alvast bedankt !

krijg ik dan van jou het weer begin september in een willekeurige nederlandse plaats, (weeronline.nl heb ik al geconsulteerd;) )

• Piet P

LOL

Leuk idee, iedere dag dan voor een andere plaats. Oant moarn!!

• Cees

Via onderstaande link kun je de klimaatgegevens van een flink aantal plaatsen in Maleisie opvragen. Dit geeft je een goede indicatie van wat je kunt verwachten.

http://www.weather2travel.com/climate-guides/malaysia/

• annie

Hallo Cees,

Bedankt voor je serieuze reactie en ik ga gelijk even op je link klikken !

Groeten, Annie

• Pisang

Annie,

In de tropen kan je haast elke dag een pittige onweersbui verwachten, meestal aan het einde van de middag (zo is mijn ervaring). Zo ook in Maleisie. Duurt niet lang, hoor. Hooguit een uurtje. De hemelpoorten gaan open met spetterend onweer. Daarna is het weer droog en een beetje afgekoeld.

Geen zorgen.

Pisang

• Martijn

Pisang Schreef:

——————————————————-

> Annie,

>

> In de tropen kan je haast elke dag een pittige onweersbui verwachten, meestal aan het einde van

> de middag (zo is mijn ervaring). Zo ook in Maleisie. Duurt niet lang, hoor. Hooguit een

> uurtje. De hemelpoorten gaan open met spetterend onweer. Daarna is het weer droog en een beetje afgekoeld.

> Geen zorgen.

>

> Pisang

aub geen reisgidsensprookjes pisang

• Pisang

Verklaar je nader, Martijn.

Misschien dat dan JOUW bijdrage ook serieus genomen wordt.

• Piet P

De Pisang je moet regen en onweer niet gaan romantiseren. Zo wordt je natuurlijk niet serieus genomen, dat snap je toch zelf ook wel.

Groetjes

Piet

• annie

Bedankt Pisang voor je reactie ! Laat die 2 negatievelingen maar kletsen ! Het gaat er ook maar om dat je niet de gehele dag in een bui zit. En idd het mag sowieso de pret niet drukken ! groetjes, Annie