Hallo mensen!
Hier hetzelfde probleem! In augustus 2010 2 vliegtickets geboekt richting Kuala Lumpur via Cairo! We zouden op 4 maart vertrekken, maar op 24 februari (8 dagen voor vertrek) kregen we per e-mail (!) te horen dat onze vlucht niet doorging. Gelijk gebeld met Tix.nl en EgyptAir en het geld zou binnen 10 dagen teruggestort worden! Helaas zijn we nu bijna 2 maanden verder en hebben we onze 1252 euro nog niet terug! Tix.nl en EgyptAir wijzen naar elkaar en kreeg vandaag te horen dat het nog wel even kan duren!
We hebben een nieuwe vlucht geboekt die 300 euro duurder was, we moesten wel want we hadden in Maleisie een aantal dagen later weer een doorvlucht naar Melbourne. Sinds de 8e zijn we terug en hebben ondertussen meerdere malen contact gehad met beide bedrijven, maar helaas dus zonder succes!
Ook een aangetekende brief verstuurd richting Tix.nl, maar ik denk dat we allemaal lang kunnen wachten!
Is het niet verstanding om onze krachten te bundelen? Ik denk dat vele mensen namelijk de dupe zijn van deze slechte service!
E-mail me dan! Samen staan we een stuk sterker en ze lopen wel wat harder als we bij een programma kunnen komen!
MvG
Denny