Cheaptickets - Egypt Air dit kan toch niet

• Martijn

mike

weet je hoe vliegwinkel.nl de egyptairklanten geholpen heeft?

• Mieke

Hier hetzelfde verhaal.

Deze week te horen gekregen dat onze vlucht geschrapt werd. Op 15 juli zouden we vertrekken.

We hadden geboekt bij Go Leif.

Enig opzoekwerk leerde ons dat de eerste mensen al verwittigd werden de laatste week van februari dat de vluchten in de periode geschrapt werden!

Na een mailtje waarom we 3 maand later werden verwittigd dan anderen, kregen we (gelukkig onmiddellijk) het antwoord dat er de laatste tijd nogal veel vluchten geschrapt werden

en dat het zo druk was geweest dat ze geen tijd hadden gehad om ons vlugger te verwittigen…

3 maand geleden had ik nog op zoek kunnen gaan naar een ticket voor een andere bestemming…

Nu zijn de tickets naar KL minstens 500€ duurder (bijna een verdubbeling voor ons). Dus helaas niet meer betaalbaar.

Ik vrees dat het een reis binnen Europa zal worden…

• Mike

Hoi Martijn,

Sorry, daar heb ik geen ervaring mee.

Wij hadden vorig jaar last van “de aswolk” en vliegwinkel.nl heeft ons uitstekend geholpen ook achteraf. Terwijl het toen echt een gekkehuis was. Nu zijn ze al wat beter ingespeeld op een eventuele aswolk en weten ze beter hoe te reageren. Toen was het nog echt nieuw en wist niemand wie nu eigenlijk voor wat verantwoordelijk was.

Vliegwinkel heeft toen wel echt hun best gedaan om ons te helpen.

Succes in ieder geval.

Gr. Linda.