Air Asia

• bernard.bauwens@gmail.com

Hi Olaf

Mensen die voor hun driemaandelijkse “Visa-run” moeten gaan, is dit een hele goedkope en snelle optie, men moet oppassen met deze daar deze illegaal is en de immi na enkele keren U trun te doen vragen zal stellen en voor problemen zullen zorgen, het beste is na 3 maanden ga naar de immi dienst en vraag een extra 3 of 3 maanden aan die kost enkel 150RM en goedkoper dan U trun die illigaal is. ofwel zoal wij een spouse program van 1 jaar.

wat airasis doet heb de indruk dat deze duurder en duurder word. vergeet niet dat de vliegtuigen die ze besteld hebben via leasing ook betaald moet worden.

Bernard

P/S

persoonlijk vind ik Mas of MASWINGS doch beter dan airasia

• Olaf uit KK

Beste Bernard,

Tip, dwing ze om je een 5 jaar spouse Visa te geven, en je krijgt het. Eerst zeggen ze kan niet, en proberen ze van je af te komen, maar laat ze het maar bij hun superior navragen en dan kan het wel. Je moet wel drie dagen later terugkomen, maar haha 5 jaar of 1 jaar, toch?

De gehele geldigheidsduur van mijn paspoort is gedekt, eerst in KL een nieuw NL paspoorthalen, en.. dan weer 5 jaar Visa erin.

Groet Olaf.

• bernard.bauwens@gmail.com

Hi Olaf,

thanks voor de tip, zoals u volgende week eerst KL nieuw B paspoort afhalen en dan de immi doen in Ranau zal deze zeker vragen en op een beleefte wijze forceren.

Groetjes

Bernard

• Martijn

Baggage Supersize (Pre-book)

Supersize Regular - Domestic (up to 15kg) RM 25

Supersize Regular - Domestic (up to 20kg) RM 30

Supersize Large - Domestic (up to 25kg) RM 40

Supersize Xtra Large - Domestic (up to 30kg) RM 50

Baggage Supersize (Check-in counter)

Supersize Regular - Domestic (up to 15kg) RM 45

Excess Baggage

Excess Baggage Charges (also applies to Excess Sports Equipment) per kg - Domestic RM 30

- Sports Equipment Fee is applicable to Surfboards, Snowboards, Bicycles, Scuba, Golf and Skiing gears. Any other sporting equipments (that was not stated earlier) are accepted as part of the baggage allowance.

- Baggage supersize excess baggage fee only applies for 15kg above.

http://www.airasia.com/th/en/flightinfo/feeschedule.html#

• verelst_p

joanlamme@ziggo.nl Schreef:

——————————————————-

> Hoi Pauline, ik stelde de vraag omdat we de vorige

> keren bij Air Asia tot 15 kg gratis mochten

> meenemen echter lees ik hier nu niets over.

> Vanaf 15 kg moest je bijbetalen.

> Op de site kom ik er ook niet echt aan uit.

> Nogmaals dank voor je antwoordt.

GRATIS never. Je hebt er ergens voor betaald. Bij AirAsia is uitvinken dat je GEEN reisverzekering wil, GEEN bagage wil inchecken, en tutti kwanti biezonder moeilijk. Je geraakt niet op de volgende pagina bij je boeking.

• Danny

Ik vermoed dat de prijzen voor bagage verhoogd zijn.

Voor mijn vlucht op 20 jan 2013 van KL (LCCT) naar Yogyakarta moest ik nu RM40 voor 20kg betalen en voor mijn vlucht op 30 dec 2012 van Singapore naar Bali SGD 17 (per enkele reis)

Wat ik goed vind is het eten aan boord, Nasi Lemak en de Nasi Kuning geprobeerd en beide waren zeer smaakvol en van goede kwaliteit. Geen botten, kippepoten, nekjes of huid erin dus. Een aanrader.

Je moet het wel bij de boeking opgeven, kosten RM12 cq SGD 5