met kinderen naar borneo

• marianne

hoi mensen,

wij gaan in juli naar malesie met onze kinderen van 1,5 en 5 jaar,wij gaan al naar de ooskust voor strand en zee maar ik wil ook graag de natuur in met de kids

in borneo is dat een beetje begaanbaar voor de kids?ik heb een rugdrager.we gaan al naar perhertian,tioman,rawa en langkawi.

groet raymond

• K Leeman

En wat doe je dan als die kleine enorm lang en hard begint te huilen in het vliegtuig?

Of een ontsteking oploopt in de jungle om maar iets te noemen?

• marianne

hoi,dat komt wel goed in het vliegtuig zijn we gewend,maar er zijn altijd mensen die vinden dat je thuis moet blijven met kinderen,wij zijn altijd ver weg geweest ook met die oudste,ging prima.En mochten ze wat krijgen dan ben ik niet in een onontwikkeld land terecht gekomen,maar volgens mij was dat niet mijn vraag!

• devries

Hoi Raymond,

Wij zijn afgelopen september met 2 kinderen van 1 en 3 jaar naar Borneo geweest. Absoluut doen! Wij zijn gevlogen op Sandakan. Vanaf daar zijn we naar Turtle Island geweest, echt super mooi daar met die grote en hele kleine schildpadden (rechstreeks boeken bij: cq1996@streamyx.com) . We hebben een bezoek gebracht aan Sepilok Orang Oetan Center en zijn naar de Kinabatangan geweest. Hier hebben we allerlei apen, vogels, slangen, etc gezien. We hebben overnacht in The Last Frontier Resort, dit is echt een absolute aanrader (http://www.thelastfrontierresort.com)! Gastvrij, netjes, behulpzaam, fantastisch eten, goede riviercruises en niet duur!

Veel plezier,

Claudia

• Martijn

dit weekend in de mh16 3 echtparen met 6 kinderen in de leeftijd 0 tot 8 jaar

het vliegtuig heeft genoten van:

de huilbaby

de rennende kinderen

de kinderen die dachten dat stoelen en klimrek hetzelfde waren

papa die een kind cola gaf en het uit zijn handen liet vallen

gek he dat er dan mensen zijn die vinden dat voor dit soort gezinnen intercontinentale vluchten niet geschikt zijn

• rebecca

We kunnen het ook anders stellen Martijn. Als er mensen zijn die geen kinderen dulden opp intercontinentale vluchten laten zij die dan gewoon niet nemen, Kinderen blij en jij blij!!!!

Volgende keer gewoon antwoord geven op de vraag en ieder bij zijn keus laten.

Borneo is goed begaanbaar met kinderen zeker als je gewend bent te reizen met kinderen.

• marianne

dank jullie wel voor degene die netjes mijn vraag kon beantwoorden ik kan hier echt wat mee en boek nu ook voor borneo,en ter informatie voor de grote huilebakken ik reis op 22 juli met emirates naar kl met een kleine terorist van 1,5 jaar oud maar me dochter van 5 kan ook goed uit de voeten.

grtn ray:D

• Martijn

rebecca Schreef:

——————————————————-

> We kunnen het ook anders stellen Martijn. Als er

> mensen zijn die geen kinderen dulden opp

> intercontinentale vluchten laten zij die dan

> gewoon niet nemen, Kinderen blij en jij blij!!!!

> Volgende keer gewoon antwoord geven op de vraag en

> ieder bij zijn keus laten.

>

> Borneo is goed begaanbaar met kinderen zeker als

> je gewend bent te reizen met kinderen.

dat is de omgekeerde wereld he, een vliegtuig met honderden passagiers heeft de keus, of thuisblijven of dit soort etterbakjes, en hun ouders die het toelaten, voor lief nemen

nee dat is echt de oplossing

mijn keus? ouders met kinderen ga naar centerrparcs, kinderen blij een heel vliegtuig blij

• Hans

bakray Schreef:

——————————————————-

> dank jullie wel voor degene die netjes mijn vraag

> kon beantwoorden ik kan hier echt wat mee en boek

> nu ook voor borneo,en ter informatie voor de grote

> huilebakken ik reis op 22 juli met emirates naar

> kl met een kleine terorist van 1,5 jaar oud maar

> me dochter van 5 kan ook goed uit de voeten.

>

> grtn ray:D

Voor jullie info:

Ik ga ervanuit dat in een vliegtuig niemand voor overlast zorgt. Mocht dat toch gebeuren dan neem ik ter plekke maatregelen want ik wil mijn dure lange reis niet laten verpesten door een onwetende die denkt dat iedereen zijn kinderen zo leuk vind.

Rondrennende kinderen is heel makkelijk op te lossen, je rekt je even goed uit net als het terroristje door het gangpad rent. Huilende baby-s los ik ook makkelijk op door bij de stewardess een zitplaats in een andere afdeling te eisen. Kreeg zelfs eenmaal een plaats in de 1st class hierdoor want anders was ik door het lint gegaan, ik zat er precies voor namelijk!

• marianne

dus we zitten hier met een paar gefrusteerde rukkers die het hele jaar niks te vertellen hebben en nu echt tot rust willen komen,ik ben bijna 40 tot mijn 32 altijd wezen stappen en veel op reis geweest maar ik heb me nooit geergerd aan kinderen,en mocht ik iemand in het vliegtuig tegen komen die ook maar een vinger uitsteek naar mijn kinderen die zou willen dat ie dan in de cockpit zou mogen zitten.