met kinderen naar borneo

• marianne

volgens mij heb azie een andere aantrekkings kracht voor deze mensen,ik geloof ook niet dat ik daar zo dichtbij met mijn kinderen wil zijn.

• Martijn

bakray Schreef:

——————————————————-

> volgens mij heb azie een andere aantrekkings

> kracht voor deze mensen,ik geloof ook niet dat ik

> daar zo dichtbij met mijn kinderen wil zijn.

wat is er mis met 50-plus (echt)paren? dat ze niet op die blerende 3e-legkindjes van jou zitten te wachten?

• Pisang

“denk jij nou echt dat een klein kind het verschil weet tussen Texel en Tioman?”

En denk jij nou echt dat een klein kind weet hoe het zich in vliegtuigen en resorts moet gedragen om aan de wensen van “voor-een-dubbeltje-op-de-eerste-rang” types als jezelf (en sommige anderen) te voldoen? Want volgens jou is het voor kleine kinderen moeilijk ergens een verschil te zien….toch? Want wees nou eerlijk….als je tegen kinderen op een lange vlucht bent, dan boek je toch van te voren first class? Hoef je ook niet door het lint te gaan.

Al met al Martijn, probeer de verveling in Maleisie een beetje tegen te gaan. Dan hoef je hier niet zo vaak je standpunt tot in het belachelijke kenbaar te maken. Want vloerbedekking in vliegtuigen richt geen schade aan?…….werkelijk!! Onzin dus…….zoals al door anderen vermeld.

• Martijn

Pisang Schreef:

——————————————————-

> "denk jij nou echt dat een klein kind het verschil

> weet tussen Texel en Tioman?"

>

> En denk jij nou echt dat een klein kind weet hoe

> het zich in vliegtuigen en resorts moet gedragen

> om aan de wensen van

> “voor-een-dubbeltje-op-de-eerste-rang” types als

> jezelf (en sommige anderen) te voldoen? Want

> volgens jou is het voor kleine kinderen moeilijk

> ergens een verschil te zien….toch? Want wees nou

> eerlijk….als je tegen kinderen op een lange

> vlucht bent, dan boek je toch van te voren first

> class? Hoef je ook niet door het lint te gaan.

> Al met al Martijn, probeer de verveling in

> Maleisie een beetje tegen te gaan. Dan hoef je

> hier niet zo vaak je standpunt tot in het

> belachelijke kenbaar te maken. Want vloerbedekking

> in vliegtuigen richt geen schade

> aan?…….werkelijk!! Onzin dus…….zoals al

> door anderen vermeld.

met zo'n vader ben je als kind pas echt de pisang:-):-):-)

• marianne

sorry mensen dit was mijn eerste kennis maken met dit forum op zich uiterst nuttig maar ik heb me te ver mee laten slepen met iets anders dan wat

daadwerkelijk de vraagstelling was en ik had er ook geen rekening mee gehouden dat mij kinderen en vooral mij dochter van 5 het dit jaar ook zo naar de zin zou kunnen hebben in maleisie net zo als afgelopen keer in thailand waar ze ze het nu nog over heeft,maar misschien heeft dat te maken met de leeftijd want de 3 keer daar voor naar het gardameer in italie kan ze zich niet meer zo herinneren.ik moet ook meer rekening houden met de 50+ mensen die natuurlijk ook hun welverdiende rust nodig hebben in de nadagen van hun carriere.

• natalie

Wat een hoop heisa om niets. Kinderen zijn geweldig om mee te reizen. Onze kinderen zijn enkele maanden mee op reis geweest, hebben lange tijd in vliegtuigen en bussen doorgebracht. De meeste reizigers waren verrasd en zeiden dat het backpacken dus niet over is als je kinderen krijgt. Ze zijn zo rustig en zo lief. Onze kinderen kletsen gezellig met iedereen. Door met kinderen te kijken, krijg je een andere kijk op de wereld. Zij zien hele andere dingen dan dat jij ziet. Kinderlijk eenvoudig….Er gaat een wereld voor je open.

En mochten ze een keertje huilen….dat geeft toch niet. Geef ze even wat aandacht en het is zo over. Onze kinderen hebben al die jaren geen kick gegeven in het vliegtuig. Het is de grootste ervaring uit hun leven.

En waarom reis je…omdat je het als ouders leuk vindt. Je wil wel wat meer dan center parcs, strand of weet ik wat. En kinderen vinden alles leuk…..Dus je doet het voornamelijk voor jezelf, als volwassene. Daarnaast maak je het leuk voor je kinderen om ook eens wat activiteiten voor hun te ondernemen.

Dus mensen met kids, blijf lekker vliegen!!! Iedereen is jong geweest en heeft weleens gehuild.

• sas

Hallo bakray,

Ik vind het knap dat je zo,n lange reis aan durft te gaan met je kids.

Als jullie dat allemaal geweldig vinden ,waarom dan niet inderdaad.

Ik durf het nog niet aan met mijn zoontje te vliegen, al zal ik het wel willen hoor naar Maleisie.

Hoelang gaan jullie eigenlijk?

groetjes Sas

• Nicole

Onze dochter van 7 jaar heeft genoten van haar reis naar o.a. Borneo, maar liefst 5 vluchten doorstaan zonder 1 kik te geven terwijl moeders zowat tegen het dak vloog van verveling….. Ze heeft ipv slapende beestjes in Blijdorp, van dichtbij kunnen zien en leren hoe alle krokodillen apen, Nemo's, schildpadden, vliegende katten enz. in het echt leven De riviercruises zijn geweldig voor kids, veilig met een zwemvest om en heel veel aandacht van de gids… Ze heeft ook nog een week lang in de zee gelegen met een snorkel op haar hoofd en flippers aan. Zo vanuit ons huisje OP het strand de zee in duiken …. Kun je dat vergelijken met Centerparcs???? Kom op zeg! En verder heeft ze nu haar juf geleerd dat de hoofdstad Kuala Lumpur is (dat wist de juf dus niet !!) Op haar 5e ging ze mee naar Costa Rica en nu 3 jaar later kan ze daar nog alle beesten en plaatsen van benoemen. Vraag je haar hoe het Gardameer was weet ze daar niks meer van!

Gewoon dus lekker gaan en laat ze lekker genieten. Als ze 16 zijn kunnen ze lekker naar Texel, Benidorm of wathever, lekker 50+ galluh!!

• Martijn

nicole

zo te lezen ben sinds je eigen kindertijd (heel lang geleden) niet meer in een nederlandse dierentuin geweest

ga er eens een keer naar toe, er zal een wereld voor je opengaan, maar ja dan heeft mammie geen excuus meer om haar kind in een intercontinentaal vliegtuig te zetten omdat ze zelf zo graag naar verre oorden wil

p.s schande zeg zo'n juf, ik zou mijn kind meteen van school halen, is een internationale school misschien een idee?

• info@succeswens.nl

Hallo kinderliefhebber en kinderhaters,

Discussie gesloten wat mij betreft

Marinka