met kinderen naar borneo

• Nicole

Nou Martijn, eerlijk gezegd denk ik eerder dat de juf ook maar eens een vlucht naar een ver land moet nemen…….. En aan jouw snelle reactie te zien verveel jij je te pletter in dat exotische oord waar je zogenaamd zit…. Heb je misschien een klein beetje heimwee of zo???? Je kunt zo terug vliegen hoor Het is ff doorbijten met die vervelende kinderen maar neem gewoon een extra glaasje GRATIS wijn of liever nog een whiskey (schijnen jullie erg lekker te vinden bij het ontbijt) Dan kun je hier weer fijn op de bridgeclub klagen over het weer,……..

• Martijn

ooit gehoord van tijdverschil nicole, of wist jouw juffrouw daar niet van? het is vrij makkelijk na te gaan uit welk land een bericht komt, ga je gang zou ik zeggen

in het ochtendzonnetje, of zoals nu in de avondkoelte even het net op is geen kwestie van verveling maar van noodzaak

gelet aan het letertype spreekt gratis je erg aan, ja dan zal die internationale school er niet inzitten, een bezoekje aan de dierentuin moet toch nog wel lukken

anders verkoop je toch gewoon je intercontinentale vliegtickets:-)

• Hans

Sorry hoor Martijn maar nu begin je toch wel alle kenmerken van een gefrustreerde expat of pensionada te vertonen.

Die referentie aan alcoholgebruik snap ik daarom ook wel, je komt ook op mij over als een eenzame, zielige alcoholist die zich, samen met z'n fles, suf zit te vervelen en daarom dit soort forums terroriseert met het tot vervelens toe herhalen van je standpunten op 'n neerbuigend en superieur toontje, how pitiful !!

Hou alsjeblieft 'n keertje op stumpert, je wordt echt door niemand serieus genomen.

Enne………………..moderator…….waarom kap je dit soort onzinnige discussies niet gewoon af, ze hebben niets uitstaande met de topic !?!?

• lies

Martijn heeft gewoon erectieproblemen denk ik.

• Martijn

nog meer ouders die hun frustraties kwijt moeten?

• van Vliet

Ik heb sinds ik bovenstaande gelezen heb nog veel minder respect voor die ouders met jonge kinderen die zo nodig lange vluchten moeten maken. Wat een stelletje ……zeg, totaal geen respect voor de andere vliegtuigpassagiers het is alleen maar ikke ikke ikke en de rest kan stikken.

Van mij hoeven dergelijke asociale ouders totaal geen medewerking te verwachten, ik zie ze hier dagelijks voorbijkomen maar dat ze zo erg waren had ik niet verwacht hoor. Dit zijn tokkies met te veel centjes, wat een egoistisch volkje zeg. bah!

Maar ik laat mijn vliegreis niet door ze verpesten hoor, ik maak er zeker werk van, hun mijn reis verpesten ik de hunne verpesten.

• joost123

Zo ken ik de Nederlanders weer, we hebben niet voor niets zo'n slechte naam in het buitenland. We laten kinderen jengelen terwijl we als tokkie familie de wereld overreizen. In het vliegtuig geven we lastige kinderen ellebogenstoten zodat ze huidlend door het vliegtuig rennen. Ik stel voro dat we de kinderen ook vol stoppen met alcoholische dranken zodat ze rustig blijven.

Ik heb ook een hekel aan jengelende kinderen in het vliegtuig. Maar gelukkig alleen een keer last van gehad op een vlucht naar Griekenland, dus het valt allemaal wel mee. Wij reizen meestal ook nooit in het hoogseizoen, dan zitten die jengelende kinderen tenminste ook niet bij het zwembad ;) Wij irriteren ons dus niet op vakantie, maar genieten ervan.

• marianne

joh mensen het is nu wel duidelijk je heb voor en tegenstanders voor het op vakantie gaan met kinderen of het nu om de hoek is bij centerparcs of richting

timboektoe! Mijn leven stopt in niet bij het krijgen van kinderen ben me hele leven al de wereld over gevlogen,ook toen ik nog geen kids had en dat was pas op later leeftijd,ik heb er nooit last van gehad dat er krijsende kinderen om heen waren maar ik begrijp natuurlijk wel dat er mensen zijn die zich daar aan kunnen irriteren.Wij blijven dit jaar in ieder geval niet thuis,en teveel centen heb ik ook niet!

• Pisang

Ik vlieg vrij veel per jaar. Maar gelukkig bijna nooit op de zogenaamde “waar-we-heen-gaan-jelle-zal-wel-zien” vluchten…….de vakantie vluchten!!! Niet vanwege de kinderen hoor. Maar vanwege de volwassenen.

Heb eens, uit pure noodzaak, een vlucht van Bangkok naar Amsterdam gehad. Als een gedeelte van het traject Tokyo-Taipeh-Bangkok-Amsterdam. NOOIT MEER!!!! Ook al zou het niet anders kunnen. De vertrekhal leek op een Nederlands voetbal stadion vol met luidruchtige, zogenaamd grappige Nederlanders. Cowboy hoed op, korte broek aan, de Thaise autoriteiten schofferend. En dan nog steeds geloven dat men je leuk vind. Ik schaamde mijn ogen uit mijn kop….terwijl niemand wist dat ik Nederlander was. Dat hield ik dan ook angstvallig geheim!!

Aan boord had ik medelijden met de cabine crew. Al die Popi-Jopi's met die cowboy hoeden. Hangend in het gangpad, leunend over stoelleuningen. Een soort van kroeg houding? Blijkbaar, want men kreeg het voor elkaar de volle 12 uur luidruchtig te blijven en ook hier weer het personeel te behandelen (meer te bekijken) als hoer.

Aankomst in Amsterdam, landing op Schiphol……iedereen klappen…..ik kon wel door de grond zakken (al kon dat natuurlijk niet)!!! De truttigheid ten top!!!!

Zelfde verhaal geldt voor de AMS-KUL-AMS route, welke ik ook eens heb genomen.

Kinderen lastpakken? Het blijkt dus echt te kloppen dat ze alles van hun ouders copieren. Volwassen zijn vaak de vervelende “kinderen” aan boord.

• maleisie

Discussie ingaande 16 februari gesloten, berichten na deze datum worden verwijderd .

Wel mogelijk om een nieuwe topic te plaatsen maar dan aub met respect voor elkaars mening.

Beheerder maleisie startpagina