Bali of Maleisie?

• Martijn

Miranda Schreef:

——————————————————-

> Martijn: er is niet gekozen voor Maleisie omdat dat goedkoper is dan Bali.

je schreef zelf:

“Helaas is het nu eenmaal zo, dat budget wel een rol speelt, ook al is het de huwelijksreis.”

dan beweren dat de diversiteit DE reden is is wel erg goedkoop, overigens zijn er als diversiteit zo belangrijk is heel wat diversere, afwisselendere en interessantere landen dan maleisie, die ook nog goedkoper zijn

goeie reis

• kees

oke dan noem er eens drie?

• Pisang

Niet dat het voor Miranda zo interessant zal zijn, maar ik kan er zelfs MEER dan 3 opnoemen die kwa diversiteit boven Maleisie uitsteken.

Wat dacht je van Brazilie, Colombia, Indonesie, Peru, Mexico, Ecuador, China, Bolivia, Venezuela, Australie, India, Congo en zelfs de Verenigde Staten.

• Leen

Fijn hoor Miranda, jullie zullen vast een super vakantie hebben. lekker van genieten!

• koecing

Hoi Miranda,

Mijns inziens een goede keuze gemaakt, 1e maal Azie, Maleisie, helemaal top, vriendelijke mensen, diverse omgeving en heerlijk eten. Zelf al diverse malen daar geweest en zelf rondgereden. Ook zo'n voordeel van Maeisie.

Afgelopen voorjaar op Java en Bali geweest. Met name Bali viel ons eigenlijk een beetje tegen. Moet wel zeggen dat het weer ook niet meezat, heeeeeeel veel regen. Bovendien schaduw over de reis door de aswolk waardoor wij week vastzaten in Hongkong.

Enfin we gaan op herhaling met z'n tweetjes, willen toch het juiste sfeertje oppikken.

Heel veel plezier straks in Maleisie.

• Miranda

Laatste reactie op Martijn zegt, want het wordt een beetje een welles nietes spelletje op wat we zelf vinden en denken……raar, nog nooit eerder meegemaakt op een prikbord…..jammer ook. De budget zin sloeg op waarom wel West-Maleisie en niet Borneo > zover wij konden zien en nagaan, kwamen we voor Borneo een stuk duurder uit dan voor West-Maleisie.

Daarnaast zijn er vast en zeker bestemmingen die nog diverser en interessanter zijn, maar dat zijn o.a. bestemmingen waarvan wij vinden dat je langer dan 2 weken de tijd moet hebben (Australie, VS bijvoorbeeld) en dat hebben we niet, dus die blijven nog even op het verlanglijstje staan.

Dank voor alle andere reacties > wij gaan een super huwelijksreis beleven in Maleisie!

Gr, Miranda

• Cees

Helaas worden veel prikborden geplaagd door betweterige bezoekers die blijkbaar niets anders te doen hebben. Ze gaan ongevraagd en zinloos met andere mensen in discussie om hun gelijk te halen en voelen zich bij het minste of geringste aangevallen. Een flink aantal van de startpagina prikborden is hierdoor al gesloten. Laat je er niet door weerhouden om gewoon je vragen te blijven stellen.

In ieder geval wens ik jullie heel veel plezier bij het voorberieden van jullie reis. En natuurlijk wens ik jullie straks ook een hele geslaagde huwelijksreis toe.

Cees

• Martijn

cees

mijn 1e reactie was klip en klaar, het was miranda zelf die mij om een toelichting vroeg, niks ongevraagd dus

kees

wat te denken van vietnam, india en thailand

• kees

ja hoor Pisang en Martijn, het zou best kunnen…..bedankt.(tu)

• JanW

Ik zou rondtrekken op Bali, niet in de grote hotel ketens, en daarna een aantal dagen naar de Gili Eilanden.