netty Schreef:
——————————————————-
> waarschijnlijk dat het een andere generatie is
> Jenny, want hier hetzelfde verhaal
> we gingen erop uit voor de kinderen, ook kamperen
> (ik vond het meer kreperen), maar de kinderen
> hadden het naar hun zin, en wij waren er ook uit.
hier ook zo, als de kids het goed hebben, hebben de ouders dat ook
Enne kreperen, nee hoor, zou het zo overdoen.
Singapore bijv.kan je niet vergelijken met Maleisie, daar
zit een enorm verschil in….maar het zijn ook dezelfde tropen
Als ik eerlijk mag zijn, van mij mag dat verschil blijven. Toen wij 5 jaar later, nadat we er hadden gewoond, terug kwamen, hadden wij echt het gevoel KL wil een 2e Singapore worden en dat moet ze niet doen. Zonde, er was zoveel gesloopt en vervangen door wolkenkrabbers. Laat KL aub KL blijven!!!
En ja binnenlanden heeft Singapore niet en als je ook maar iets op de straat gooit, kun je de politie achter je aan krijgen. Ga eens na een markt (ik bedoel als die afgelopen is) in een gewone niet toeristische wijk in KL, je hebt lieslaarsen nodig om door de troep heen te komen en stinken!!!
En toch is dat ook KL en omdat ik daar woonde, wilde ik dat ook zien.
> en neem van mij aan, met een kleintje is het toch
> ff anders dan dat je met 2 volwassenen gaat, maar
> goed, je hebt je keuze gemaakt,
Onze dochter was toen 8, is daar naar school geweest, spreekt vloeiend Engels en had toen een leeftijd waarop je dingen kunt uitleggen. GW kan wel zeggen in Nederland mag mij kind ook geen hond aaien, punt!, maar er zijn zoveel andere zaken waar een kind van 2 gewoon geen benul van heeft.
GW heeft het wel over Hep A en B, maar niet over typhus, wel verplicht. Nou ik vind het een rot prik!
> ik hoop dat, net als Jenny, je een fijne vakantie
> hebt en dat ook je kind een klein beetje plezier
> kan hebben,
Tuurlijk hoop ik dat want Maleisie is een fijn land, met normaal gesproken lieve mensen, behulpzame mensen alleen ja sommige zaken moet je gewoon niet doen en dat is handiger met een kind dat begrijp waarom iets niet mag dan met een kindje van 2
Veel plezier
jenny